El Marketing de Continguts

Clau per arrancar un petit negoci
El marketing de continguts és una excel·lent fórmula perquè l’emprenedor o propietari promocionin el seu negoci a un més que raonable cost econòmic. La importància de crear una comunitat de clients fidels que en un futur puguin convertir-se en prescriptors de la mateixa fa que sigui la solució ideal per donar a conèixer el negoci sense gastar-se una fortuna. L’única inversió serà la contractació d’uns redactors freelance, que proporcionaran a la web o al blog de la mateixa un contingut professional i de qualitat.
Visita el nostre servei de Nutrició Digital, on et donem resposta a aquesta qüestió.
Aquest tipus de marketing a més d’oferir una gran visibilitat, és una estratègia que a llarg termini l’empresa es veurà beneficiada. Fent servir eines SEO, de manera adequada i creant continguts d’alta qualitat de manera periòdica, proporcionarà a l’empresa una bona base per posicionar-se davant de la competència a mig o llarg termini.
7 avantages d’implementar el marketing de continguts al teu negoci
1.- Repercussió i visibilitat de forma natural sense pagar anuncis publicitaris.
La inversió és molt més petita que en les campanyes de marketing tradicionals, i la seva visualització és molt més gran a canvi de no pagar anuncis publicitaris.
2.- El missatge que volem transmetre és més creïble, ja que publiquen contingut de valor de manera desinteressada.
Sempre que es realitza una acció sense buscar un interès a canvi, aquella acció augmenta la seva credibilitat exponencialment.
3.-És un factor diferenciador de la competència i pot posicionar-nos en un referent pel sector.
El marketing de continguts és un valor afegit al qual pot aportar una empresa. La categoria del contingut farà que ens diferenciem de la nostra competència i altres empreses, i en un període mitjà ens donarà una reputació referent dins el nostre sector de negoci.
4.- L’empresa exposa una gran professionalitat demostrant que sap de què parla en el seu camp.
L’exquisidesa del nostre marketing de continguts generarà davant el client una confiança com a experts en la matèria, que a la llarga ens pot proporcionar més fidelització, més feedback i en definitiva més vendes amb uns clients satisfets.
5.- Fa que el tràfic de la teva web augmenti considerablement.
Uns continguts de qualitat ens reporta que l’usuari i lector d’aquest contingut tingui interès en els nostres articles, i això farà que s’interessi per visitar la nostra web per aconseguir més informació sobre els nostres serveis i productes.
6.- Es crea un apropament amb el client augmentant el feedback entre les dues parts.
Aquesta confiança mostrada anteriorment ens converteix davant el client en el seu “solucionador de problemes”. Això fa que hi hagi més contactes i més feedback per part del client, perquè sap que la seva necessitat serà resolta de manera professional.
7.- Millora del posicionament orgànic de la web en els buscadors
L’anomenat SEO o el posicionament orgànic per part de Google és un dels camps que més preocupen a les empreses, ja que volen que quan els seus clients els busquin pel cercador, els puguin trobar a la primera pàgina. I això amics meus, és complicat a curt i mig termini utilitzant SEO. Perquè Google et posicioni el més amunt possible dins les cerques de la teva matèria, es necessiten diverses estratègies, que en altres posts explicarem. Però una estratègia principal és el marketing de continguts. L’habilitat de poder realitzar continguts amb paraules claus prèviament estudiades proporciona una millora en el posicionament orgànic molt favorable.
- Com crear Campanyes de Publicidad Online Efectives - February 10, 2023
- I si les pel.lícules de Nadal fossin canals de Marketing? - December 15, 2020
- Impacte Covid en el marketing digital d’una empresa - November 12, 2020