KNOWMADS

Els nòmades del coneixement.

S’ha acabat la jornada laboral, són les vuit del vespre però els companys encara estan asseguts als seus llocs de treball per la por de ser el primer a marxar davant la situació d’ERTE’s i ERE’s actuals. Sempre has cregut que la millor manera de resoldre aquell projecte laboral que tens encallat és marxar i que et toqui aire fresc. En definitiva, un aire que et renovi les idees i t’aporti les solucions que dins l’ambient de l’oficina és impossible.

Si el teu dia a dia és així, és possible que sense saber-ho, siguis un Knowmad en potencia.

Un terme que és la unió de les paraules Know (conèixer) i Nomad (nòmada), i defineix un nou professional que viu pel canvi, sense cap tipus de lligam físic i únicament amb els seus coneixements sota el braç.

Com explica Raquel Roca, l’autora del llibre Knowmads, els treballadors del futur, qualsevol persona que contractada per una empresa o empresaria o freelance, millora la seva empleabilitat si adopta una mentalitat knowmad.

O sigui, que estem parlant de persones que porten el control del seu futur professional, sense esperar que terceres persones els hi solucionin la vida, sinó que activen totes les eines que estan a la seva disposició – on es pot afirmar que un 90% d’aquestes eines són digitals- per millorar les seves capacitats.

Qualsevol canvi, per petit que sigui, pot tenir un impacte immens en les nostres vides i en nostre negoci.

Alguns dels triomfadors amb mentalitat Knowmad són..

Mark Zuckerberg (Creador de Facebook)

Una persona sense contactes, ni connexions familiars o professionals de rellevància, sense titulació universitària que fou capaç de crear una empresa que en quatre anys assoleix el valor de 158.000 milions de dòlars. Actualment té el 24% de les accions de Facebook. El 2010 va ser nomenat Persona de l’Any de la Revista Time.

Reed Hastings

Reed Hasting (Creador de Netflix)

Advocat, matemàtic i marine dels Estats Units. El detonant per la creació de la conegudíssima plataforma en streaming Netflix fou la penalització en una cadena de blockbusters al tornar tard la pel·lícula Apol·lo XIII. Es presumeix que el valor de Netflix està pels voltants de 180.000 milions de dòlars.

Encara que no ens ho sembli, hi ha moltes persones i entitats que triomfen durant una època de crisi, persones tan conegudes com J.K.Rolling – Autora de Harry Potter, Bill Gates – Fundador de Pixar, Jeff Bezos – Fundador d’Amazon o si anem més enrera trobem el sr. Edison – Creador de la bombeta.

Quins requisits s’han de tenir per a ser un bon Knowmad?

  • Un Knowmad no té un grup d’edat determinat.

  • És atrevit, emprenedor i sense por al fracàs, al contrari creu que no hi ha èxit sense molts fracassos previs.

  • Té una marca ben definida i gestiona bé la seva imatge professional.

  • Autodidacta i en continua evolució. La seva curiositat si fa ser un aprenent de per vida.

  • Té coneixement i el vol posar en pràctica on es necessiti.

  • És una persona que amb aquests amplis coneixements és capaç de resoldre problemes complexos.

  • Molt conscient de que la informació s’ha de compartir.

  • No li agrada sentir-se encasellat.

Les 5 principals consells que ofereix un Knowmad.

1.- Ser un nòmada del coneixement, un Knowmad, implica ser adaptable i perdre la por al canvi. És essencial, sortir de la teva àrea de confort i descobrir els coneixements que hi ha arreu del món. 

2.- No has de dependre d’una única font d’ingressos, concepte que ja explicava Warren Buffet (empresari multimilionari estatunidenc), sempre s’ha de tenir un pla B, que et permeti seguir en zona segura.

3.- Has de pensar en el teu passat professional i saber que és el que t’apassiona i que saps fer bé. Segur que tens capacitats que tenen un gran valor per qui les saps valorar. 

4.- Has de plantejar-te si hi ha treballs que et permetin viure dels coneixements adquirits i si és així tirar endavant amb els teus somnis. 

5.- Un Knowmad no va de ser empresari, emprenedor o jove, sinó a disposar de l’actitud adaptada als nous temps, i això et dirigeix cap a una mentalitat molt pràctica.

Knowmad 2
Knowmad 1

Si vols formar part de la comunitat Knowmads, i gaudir d’una independència social i amplis coneixements digitals, visiteu els nostres serveis a MP Digital Marketing. T’ajudarem a aconseguir la llibertat digital que necessites.

KNOWMADS

Els nòmades del coneixement.

S’ha acabat la jornada laboral, són les vuit del vespre però els companys encara estan asseguts als seus llocs de treball per la por de ser el primer a marxar davant la situació d’ERTE’s i ERE’s actuals. Sempre has cregut que la millor manera de resoldre aquell projecte laboral que tens encallat és marxar i que et toqui aire fresc. En definitiva, un aire que et renovi les idees i t’aporti les solucions que dins l’ambient de l’oficina és impossible.

Si el teu dia a dia és així, és possible que sense saber-ho, siguis un Knowmad en potencia.

Un terme que és la unió de les paraules Know (conèixer) i Nomad (nòmada), i defineix un nou professional que viu pel canvi, sense cap tipus de lligam físic i únicament amb els seus coneixements sota el braç.

Com explica Raquel Roca, l’autora del llibre Knowmads, els treballadors del futur, qualsevol persona que contractada per una empresa o empresaria o freelance, millora la seva empleabilitat si adopta una mentalitat knowmad.

O sigui, que estem parlant de persones que porten el control del seu futur professional, sense esperar que terceres persones els hi solucionin la vida, sinó que activen totes les eines que estan a la seva disposició – on es pot afirmar que un 90% d’aquestes eines són digitals- per millorar les seves capacitats.

Qualsevol canvi, per petit que sigui, pot tenir un impacte immens en les nostres vides i en nostre negoci.

Alguns dels triomfadors amb mentalitat Knowmad són..

Mark Zuckerberg (Creador de Facebook)

Una persona sense contactes, ni connexions familiars o professionals de rellevància, sense titulació universitària que fou capaç de crear una empresa que en quatre anys assoleix el valor de 158.000 milions de dòlars. Actualment té el 24% de les accions de Facebook. El 2010 va ser nomenat Persona de l’Any de la Revista Time.

Reed Hastings

Reed Hasting (Creador de Netflix)

Advocat, matemàtic i marine dels Estats Units. El detonant per la creació de la conegudíssima plataforma en streaming Netflix fou la penalització en una cadena de blockbusters al tornar tard la pel·lícula Apol·lo XIII. Es presumeix que el valor de Netflix està pels voltants de 180.000 milions de dòlars.

Encara que no ens ho sembli, hi ha moltes persones i entitats que triomfen durant una època de crisi, persones tan conegudes com J.K.Rolling – Autora de Harry Potter, Bill Gates – Fundador de Pixar, Jeff Bezos – Fundador d’Amazon o si anem més enrera trobem el sr. Edison – Creador de la bombeta.

Quins requisits s’han de tenir per a ser un bon Knowmad?

  • Un Knowmad no té un grup d’edat determinat.

  • És atrevit, emprenedor i sense por al fracàs, al contrari creu que no hi ha èxit sense molts fracassos previs.

  • Té una marca ben definida i gestiona bé la seva imatge professional.

  • Autodidacta i en continua evolució. La seva curiositat si fa ser un aprenent de per vida.

  • Té coneixement i el vol posar en pràctica on es necessiti.

  • És una persona que amb aquests amplis coneixements és capaç de resoldre problemes complexos.

  • Molt conscient de que la informació s’ha de compartir.

  • No li agrada sentir-se encasellat.

Les 5 principals consells que ofereix un Knowmad.

1.- Ser un nòmada del coneixement, un Knowmad, implica ser adaptable i perdre la por al canvi. És essencial, sortir de la teva àrea de confort i descobrir els coneixements que hi ha arreu del món. 

2.- No has de dependre d’una única font d’ingressos, concepte que ja explicava Warren Buffet (empresari multimilionari estatunidenc), sempre s’ha de tenir un pla B, que et permeti seguir en zona segura.

3.- Has de pensar en el teu passat professional i saber que és el que t’apassiona i que saps fer bé. Segur que tens capacitats que tenen un gran valor per qui les saps valorar. 

4.- Has de plantejar-te si hi ha treballs que et permetin viure dels coneixements adquirits i si és així tirar endavant amb els teus somnis. 

5.- Un Knowmad no va de ser empresari, emprenedor o jove, sinó a disposar de l’actitud adaptada als nous temps, i això et dirigeix cap a una mentalitat molt pràctica.

Knowmad 1
Knowmad 2

Si vols formar part de la comunitat Knowmads, i gaudir d’una independència social i amplis coneixements digitals, visiteu els nostres serveis a MP Digital Marketing. T’ajudarem a aconseguir la llibertat digital que necessites.

KNOWMADS

Els nòmades del coneixement.

S’ha acabat la jornada laboral, són les vuit del vespre però els companys encara estan asseguts als seus llocs de treball per la por de ser el primer a marxar davant la situació d’ERTE’s i ERE’s actuals. Sempre has cregut que la millor manera de resoldre aquell projecte laboral que tens encallat és marxar i que et toqui aire fresc. En definitiva, un aire que et renovi les idees i t’aporti les solucions que dins l’ambient de l’oficina és impossible.

Si el teu dia a dia és així, és possible que sense saber-ho, siguis un Knowmad en potencia.

Un terme que és la unió de les paraules Know (conèixer) i Nomad (nòmada), i defineix un nou professional que viu pel canvi, sense cap tipus de lligam físic i únicament amb els seus coneixements sota el braç.

Com explica Raquel Roca, l’autora del llibre Knowmads, els treballadors del futur, qualsevol persona que contractada per una empresa o empresaria o freelance, millora la seva empleabilitat si adopta una mentalitat knowmad.

O sigui, que estem parlant de persones que porten el control del seu futur professional, sense esperar que terceres persones els hi solucionin la vida, sinó que activen totes les eines que estan a la seva disposició – on es pot afirmar que un 90% d’aquestes eines són digitals- per millorar les seves capacitats.

Qualsevol canvi, per petit que sigui, pot tenir un impacte immens en les nostres vides i en nostre negoci.

Alguns dels triomfadors amb mentalitat Knowmad són..

Mark Zuckerberg (Creador de Facebook)

Una persona sense contactes, ni connexions familiars o professionals de rellevància, sense titulació universitària que fou capaç de crear una empresa que en quatre anys assoleix el valor de 158.000 milions de dòlars. Actualment té el 24% de les accions de Facebook. El 2010 va ser nomenat Persona de l’Any de la Revista Time.

Reed Hastings

Reed Hasting (Creador de Netflix)

Advocat, matemàtic i marine dels Estats Units. El detonant per la creació de la conegudíssima plataforma en streaming Netflix fou la penalització en una cadena de blockbusters al tornar tard la pel·lícula Apol·lo XIII. Es presumeix que el valor de Netflix està pels voltants de 180.000 milions de dòlars.

Encara que no ens ho sembli, hi ha moltes persones i entitats que triomfen durant una època de crisi, persones tan conegudes com J.K.Rolling – Autora de Harry Potter, Bill Gates – Fundador de Pixar, Jeff Bezos – Fundador d’Amazon o si anem més enrera trobem el sr. Edison – Creador de la bombeta.

Quins requisits s’han de tenir per a ser un bon Knowmad?

  • Un Knowmad no té un grup d’edat determinat.

  • És atrevit, emprenedor i sense por al fracàs, al contrari creu que no hi ha èxit sense molts fracassos previs.

  • Té una marca ben definida i gestiona bé la seva imatge professional.

  • Autodidacta i en continua evolució. La seva curiositat si fa ser un aprenent de per vida.

  • Té coneixement i el vol posar en pràctica on es necessiti.

  • És una persona que amb aquests amplis coneixements és capaç de resoldre problemes complexos.

  • Molt conscient de que la informació s’ha de compartir.

  • No li agrada sentir-se encasellat.

Les 5 principals consells que ofereix un Knowmad.

1.- Ser un nòmada del coneixement, un Knowmad, implica ser adaptable i perdre la por al canvi. És essencial, sortir de la teva àrea de confort i descobrir els coneixements que hi ha arreu del món. 

2.- No has de dependre d’una única font d’ingressos, concepte que ja explicava Warren Buffet (empresari multimilionari estatunidenc), sempre s’ha de tenir un pla B, que et permeti seguir en zona segura.

3.- Has de pensar en el teu passat professional i saber que és el que t’apassiona i que saps fer bé. Segur que tens capacitats que tenen un gran valor per qui les saps valorar. 

4.- Has de plantejar-te si hi ha treballs que et permetin viure dels coneixements adquirits i si és així tirar endavant amb els teus somnis. 

5.- Un Knowmad no va de ser empresari, emprenedor o jove, sinó a disposar de l’actitud adaptada als nous temps, i això et dirigeix cap a una mentalitat molt pràctica.

Knowmad 2
Knowmad 1

Si vols formar part de la comunitat Knowmads, i gaudir d’una independència social i amplis coneixements digitals, visiteu els nostres serveis a MP Digital Marketing. T’ajudarem a aconseguir la llibertat digital que necessites.

Miquel Puig