Comportament del sistema digital davant l’impacte de la Covid-19

Aquest 2020 el protagonista principal ha estat la Covid-19, un mal son del qual tots volem despertar. Un virus que ha sacsejat tot el planeta per igual i ha obligat a fer canvis importants a la manera de viure de tothom.

Molts no deixen de comparar aquesta pandèmia amb una guerra, i com a totes les guerres hi ha sectors que surten beneficiats i altres molt perjudicats. El secret és invertir en una bona estratègia i eines online per aconseguir els objectius marcats per l’empresa.

Un estudi de l’agència eStudio34 mostra que els sectors més beneficiats són aquells que han facilitat la vida a tots els confinats com el sector de Mitjans de comunicació, Finances, Alimentació i Salut. L’altra cara com a més perjudicats trobem el Turisme, la Construcció, la Publicitat, la Fabricació, els Transports i la Immobiliària.

El marketing digital, una inversió necessària en temps de confinaments.

Davant la nova societat que ens ha portat la pandèmia, existeixen múltiples oportunitats de negoci digital, com la tecnologia de les videoconferències on gràcies a elles ens hem pogut comunicar amb els nostres familiars i amics. Molts usuaris online s’han vist obligats a aprendre a utilitzar totes aquestes eines de manera ràpida i eficaç. Per altre banda,  les empreses han hagut de buscar alternatives a la publicitat tradicional deixan pas a estratègies de marketing digital que les ajuden a tornar a contactar amb els seus clients i finalment fidelitzar-los.

Opcions digitals per empreses no digitals

Email Marketing MP Digital Marketing

Campanyes d’Email Marketing

Ara més que mai necessitem comunicar i informar als nostres clients que estan al seu costat i agrair-los la confiança “d’esperar-nos durant aquests dos mesos de confinament“. Explicar als clients que podem contactar de nou amb nosaltres, que no hem tancat i que poden tornar a encarregar-nos les seves comandes és important. Tant com informar-los sobre les noves mesures d’higiene i d’acceptació de comandes de la nostra empresa. Un dels canals més poderosos en marketing digital per contactar i fidelitzar als clients és l’Email Marketing.

Vols conèixer la nostra proposta en Email Marketing?

Anuncis Display

Com dèiem abans un dels sectors menys danyat pel coronavirus és el dels mitjans de comunicació, degut a la necessitat d’estar informat de l’última hora de la pandèmia. Per això les empreses realitzen estratègies de marketing utilitzant les campanyes Display. Campanyes on publiques un anunci de la teva marca en diaris digitals o espais digitals de compra de webs relacionades amb el teu sector. S’ha d’aprofitar el fet que la visibilitat és molt més alta que abans de la Covid-19..

Vols conèixer la nostra proposta en campanyes de Google Adwords Display?

Promocions a les Xarxes Socials

Amb el confinament el tràfic digital ha augmentat en gran mesura i pots trobar a tothom navegant per les xarxes socials, per entreteniment, per informació o simplement per no caure en l’avorriment. Ara és el moment que les empreses han d’invertir més que mai en xarxes socials, ja que tots els seus clients es troben allà.

Vols conèixer la nostra proposta de xarxes socials?

El impacto del Covid-19 en el sistema digital

Analitzar el rendiment de la web

Els hàbits dels consumidors i clients han canviat i per comprendre aquest canvi les empreses han d’analitzar el comportament dels seus clients durant aquest temps, analitzar les dades resultants i preveure noves mesures de planificació d’estratègies per un futur pròxim.

Vols conèixer la nostra proposta d’Auditoria Digital Gratuïta?

Aprofitar la naturalesa del SEO a llarg termini

S’ha de garantir que la nostra web es classifiqui òptimament per les paraules clau d’alt volum i alta competència. No oblidar la tasca importantíssima del nostre blog d’empresa pel posicionament SEO a llarg termini. Un contingut òptim i rellevant farà que guanyem subscriptors que poden convertir-se en futurs clients.

Vols conèixer la nostra proposta d’Inbound Marketing?

La realitat és que ningú sap quant durarà aquesta situació de confinament i alarma. Per això, quedar-se de braços plegats no és una opció, mentre que les dades indiquen que buscar oportunitats en l’àmbit digital sí que ho és.

Comportament del sistema digital davant l’impacte de la Covid-19

Aquest 2020 el protagonista principal ha estat la Covid-19, un mal son del qual tots volem despertar. Un virus que ha sacsejat tot el planeta per igual i ha obligat a fer canvis importants a la manera de viure de tothom.

Molts no deixen de comparar aquesta pandèmia amb una guerra, i com a totes les guerres hi ha sectors que surten beneficiats i altres molt perjudicats. El secret és invertir en una bona estratègia i eines online per aconseguir els objectius marcats per l’empresa.

Un estudi de l’agència eStudio34 mostra que els sectors més beneficiats són aquells que han facilitat la vida a tots els confinats com el sector de Mitjans de comunicació, Finances, Alimentació i Salut. L’altra cara com a més perjudicats trobem el Turisme, la Construcció, la Publicitat, la Fabricació, els Transports i la Immobiliària.

El marketing digital, una inversió necessària en temps de confinaments.

Davant la nova societat que ens ha portat la pandèmia, existeixen múltiples oportunitats de negoci digital, com la tecnologia de les videoconferències on gràcies a elles ens hem pogut comunicar amb els nostres familiars i amics. Molts usuaris online s’han vist obligats a aprendre a utilitzar totes aquestes eines de manera ràpida i eficaç. Per altre banda,  les empreses han hagut de buscar alternatives a la publicitat tradicional deixan pas a estratègies de marketing digital que les ajuden a tornar a contactar amb els seus clients i finalment fidelitzar-los.

Opcions digitals per empreses no digitals

Email Marketing MP Digital Marketing

Campanyes d’Email Marketing

Ara més que mai necessitem comunicar i informar als nostres clients que estan al seu costat i agrair-los la confiança “d’esperar-nos durant aquests dos mesos de confinament“. Explicar als clients que podem contactar de nou amb nosaltres, que no hem tancat i que poden tornar a encarregar-nos les seves comandes és important. Tant com informar-los sobre les noves mesures d’higiene i d’acceptació de comandes de la nostra empresa. Un dels canals més poderosos en marketing digital per contactar i fidelitzar als clients és l’Email Marketing.

Vols conèixer la nostra proposta en Email Marketing?

Anuncis Display

Com dèiem abans un dels sectors menys danyat pel coronavirus és el dels mitjans de comunicació, degut a la necessitat d’estar informat de l’última hora de la pandèmia. Per això les empreses realitzen estratègies de marketing utilitzant les campanyes Display. Campanyes on publiques un anunci de la teva marca en diaris digitals o espais digitals de compra de webs relacionades amb el teu sector. S’ha d’aprofitar el fet que la visibilitat és molt més alta que abans de la Covid-19..

Vols conèixer la nostra proposta en campanyes de Google Adwords Display?

Promocions a les Xarxes Socials

Amb el confinament el tràfic digital ha augmentat en gran mesura i pots trobar a tothom navegant per les xarxes socials, per entreteniment, per informació o simplement per no caure en l’avorriment. Ara és el moment que les empreses han d’invertir més que mai en xarxes socials, ja que tots els seus clients es troben allà.

Vols conèixer la nostra proposta de xarxes socials?

El impacto del Covid-19 en el sistema digital

Analitzar el rendiment de la web

Els hàbits dels consumidors i clients han canviat i per comprendre aquest canvi les empreses han d’analitzar el comportament dels seus clients durant aquest temps, analitzar les dades resultants i preveure noves mesures de planificació d’estratègies per un futur pròxim.

Vols conèixer la nostra proposta d’Auditoria Digital Gratuïta?

Aprofitar la naturalesa del SEO a llarg termini

S’ha de garantir que la nostra web es classifiqui òptimament per les paraules clau d’alt volum i alta competència. No oblidar la tasca importantíssima del nostre blog d’empresa pel posicionament SEO a llarg termini. Un contingut òptim i rellevant farà que guanyem subscriptors que poden convertir-se en futurs clients.

Vols conèixer la nostra proposta d’Inbound Marketing?

La realitat és que ningú sap quant durarà aquesta situació de confinament i alarma. Per això, quedar-se de braços plegats no és una opció, mentre que les dades indiquen que buscar oportunitats en l’àmbit digital sí que ho és.

Comportament del sistema digital davant l’impacte de la Covid-19

Aquest 2020 el protagonista principal ha estat la Covid-19, un mal son del qual tots volem despertar. Un virus que ha sacsejat tot el planeta per igual i ha obligat a fer canvis importants a la manera de viure de tothom.

Molts no deixen de comparar aquesta pandèmia amb una guerra, i com a totes les guerres hi ha sectors que surten beneficiats i altres molt perjudicats. El secret és invertir en una bona estratègia i eines online per aconseguir els objectius marcats per l’empresa.

Un estudi de l’agència eStudio34 mostra que els sectors més beneficiats són aquells que han facilitat la vida a tots els confinats com el sector de Mitjans de comunicació, Finances, Alimentació i Salut. L’altra cara com a més perjudicats trobem el Turisme, la Construcció, la Publicitat, la Fabricació, els Transports i la Immobiliària.

El marketing digital, una inversió necessària en temps de confinaments.

Davant la nova societat que ens ha portat la pandèmia, existeixen múltiples oportunitats de negoci digital, com la tecnologia de les videoconferències on gràcies a elles ens hem pogut comunicar amb els nostres familiars i amics. Molts usuaris online s’han vist obligats a aprendre a utilitzar totes aquestes eines de manera ràpida i eficaç. Per altre banda,  les empreses han hagut de buscar alternatives a la publicitat tradicional deixan pas a estratègies de marketing digital que les ajuden a tornar a contactar amb els seus clients i finalment fidelitzar-los.

Opcions digitals per empreses no digitals

Email Marketing MP Digital Marketing

Campanyes d’Email Marketing

Ara més que mai necessitem comunicar i informar als nostres clients que estan al seu costat i agrair-los la confiança “d’esperar-nos durant aquests dos mesos de confinament“. Explicar als clients que podem contactar de nou amb nosaltres, que no hem tancat i que poden tornar a encarregar-nos les seves comandes és important. Tant com informar-los sobre les noves mesures d’higiene i d’acceptació de comandes de la nostra empresa. Un dels canals més poderosos en marketing digital per contactar i fidelitzar als clients és l’Email Marketing.

Vols conèixer la nostra proposta en Email Marketing?

Anuncis Display

Com dèiem abans un dels sectors menys danyat pel coronavirus és el dels mitjans de comunicació, degut a la necessitat d’estar informat de l’última hora de la pandèmia. Per això les empreses realitzen estratègies de marketing utilitzant les campanyes Display. Campanyes on publiques un anunci de la teva marca en diaris digitals o espais digitals de compra de webs relacionades amb el teu sector. S’ha d’aprofitar el fet que la visibilitat és molt més alta que abans de la Covid-19..

Vols conèixer la nostra proposta en campanyes de Google Adwords Display?

Promocions a les Xarxes Socials

Amb el confinament el tràfic digital ha augmentat en gran mesura i pots trobar a tothom navegant per les xarxes socials, per entreteniment, per informació o simplement per no caure en l’avorriment. Ara és el moment que les empreses han d’invertir més que mai en xarxes socials, ja que tots els seus clients es troben allà.

Vols conèixer la nostra proposta de xarxes socials?

El impacto del Covid-19 en el sistema digital

Analitzar el rendiment de la web

Els hàbits dels consumidors i clients han canviat i per comprendre aquest canvi les empreses han d’analitzar el comportament dels seus clients durant aquest temps, analitzar les dades resultants i preveure noves mesures de planificació d’estratègies per un futur pròxim.

Vols conèixer la nostra proposta d’Auditoria Digital Gratuïta?

Aprofitar la naturalesa del SEO a llarg termini

S’ha de garantir que la nostra web es classifiqui òptimament per les paraules clau d’alt volum i alta competència. No oblidar la tasca importantíssima del nostre blog d’empresa pel posicionament SEO a llarg termini. Un contingut òptim i rellevant farà que guanyem subscriptors que poden convertir-se en futurs clients.

Vols conèixer la nostra proposta d’Inbound Marketing?

La realitat és que ningú sap quant durarà aquesta situació de confinament i alarma. Per això, quedar-se de braços plegats no és una opció, mentre que les dades indiquen que buscar oportunitats en l’àmbit digital sí que ho és.

Miquel Puig