
Pla d’Email Marketing – Newsletters
Que inclou:Definir uns objectius
Per aconseguir l’èxit d’una campanya d’email marketing, s’han de tenir uns objectius ben definits del que volem aconseguir. Uns objectius SMART: mesurables, específics, realistes i temporals.Importació i control de la base de dades.
Enviarem la campanya als emails incorporats a la base de dades proporcionada pel nostre client. Aquestes dades han de tenir el consentiment per rebre comunicació i no ser més antiga de 2 anys, mesures opt-in anti SPAM.
Disseny de la newsletter. 2 newsletters mensuals.
El contingut, el títol i el missatge ha de ser interessant i de qualitat, aportant informació rellevant que ajudi a resoldre possibles necessitats del subscriptor.Producció, planning i enviament de la campanya als subscriptors.
S’elaborarà un calendari d’enviament acord a la consecució dels nostres objectius Smart. És molt important no caure en l’enviament massiu de missatges, perquè llavors l’efecte obtingut és contrari als nostres objectius.Anàlisi de resultats
S’analitzen les mètriques per determinar l’efectivitat de la nostra campanya d’email marketing i quines són les accions derivades d’ella.
Pla d’Email Marketing
Fidelització
Aquest pla es basa en l’ús d’un dels canals més poderosos que hi ha en marketing digital. El seu secret és tenir una bona base de clients sobre la que construir una campanya personalitzada òptima. L’Email marketing és una de les estratègies de visualització digital més eficients, ja que permet cultivar una relació propera amb els futurs client, fidelitzar-los i augmentar les teves vendes. Una campanya personalitzable on s’envien missatges promocionals directament a les safates d’entrada dels usuaris, sempre amb el permís d’aquests últims i sota les mesures opt-in.
Portem tota la informació a casa DEL TEU CLIENT, al seu correu electrònic i tot a l’abast d’un sol clic.

Pla d’Email Marketing – Newsletters
No inclou:Neteja, organització i programació a la plataforma d’Email Marketing de les bases de dades de més de 500 mails.


Per més informació sobre aquesta estratègia cliqueu aquí i visiteu el nostre blog.
Email Marketing
És l’estratègia de visibilitat ideal per a emprenedors i empreses que tenen com a repte principal la captació i fidelització de clients. També és un producte excepcional per les petites i mitjanes empreses, pimes, que un dels seus principals objectius contactar amb els seus clients per oferir-los accions de privilegis com descomptes, novetats i d’altres.
“Saber contactar de forma efectiva és importantíssim per a confeccionar una bona cartera de clients i que aquests tornin en un futur. Per això cada vegada més autònoms i pimes han explorat eines tan útils i potents com aquesta“
Una tecnologia que permet entrar al correu electrònic dels nostres clients potencials i recordar-los que estem al seu costat pel què necessitin, com sempre hem fet.
Pla d’Email Marketing
Fidelització
Aquest pla es basa en l’ús d’un dels canals més poderosos que hi ha en marketing digital. El seu secret és tenir una bona base de clients sobre la que construir una campanya personalitzada òptima. L’Email marketing és una de les estratègies de visualització digital més eficients, ja que permet cultivar una relació propera amb els futurs client, fidelitzar-los i augmentar les teves vendes.

Una campanya personalitzable on s’envien missatges promocionals directament a les safates d’entrada dels usuaris, sempre amb el permís d’aquests últims i sota les mesures opt-in.
Portem tota la informació a casa DEL TEU CLIENT, al seu correu electrònic i tot a l’abast d’un sol clic.
Pla d’Email Marketing – Newsletters
Que inclou:Definir uns objectius
Per aconseguir l’èxit d’una campanya d’email marketing, s’han de tenir uns objectius ben definits del que volem aconseguir. Uns objectius SMART: mesurables, específics, realistes i temporals.Importació i control de la base de dades.
Enviarem la campanya als emails incorporats a la base de dades proporcionada pel nostre client. Aquestes dades han de tenir el consentiment per rebre comunicació i no ser més antiga de 2 anys, mesures opt-in anti SPAM.
Disseny de la newsletter. 2 newsletters mensuals.
El contingut, el títol i el missatge ha de ser interessant i de qualitat, aportant informació rellevant que ajudi a resoldre possibles necessitats del subscriptor.Producció, planning i enviament de la campanya als subscriptors.
S’elaborarà un calendari d’enviament acord a la consecució dels nostres objectius Smart. És molt important no caure en l’enviament massiu de missatges, perquè llavors l’efecte obtingut és contrari als nostres objectius.Anàlisi de resultats
S’analitzen les mètriques per determinar l’efectivitat de la nostra campanya d’email marketing i quines són les accions derivades d’ella.

Pla d’Email Marketing – Newsletters
No inclou:Neteja, organització i programació a la plataforma d’Email Marketing de les bases de dades de més de 500 mails.

Per més informació sobre aquesta estratègia cliqueu aquí i visiteu el nostre blog.
Email Marketing
És l’estratègia de visibilitat ideal per a emprenedors i empreses que tenen com a repte principal la captació i fidelització de clients. També és un producte excepcional per les petites i mitjanes empreses, pimes, que un dels seus principals objectius contactar amb els seus clients per oferir-los accions de privilegis com descomptes, novetats i d’altres.
““Saber contactar de forma efectiva és importantíssim per a confeccionar una bona cartera de clients i que aquests tornin en un futur. Per això cada vegada més autònoms i pimes han explorat eines tan útils i potents com aquesta“”
Una tecnologia que permet entrar al correu electrònic dels nostres clients potencials i recordar-los que estem al seu costat pel què necessitin, com sempre hem fet.