Nutrició Digital
Inbound Marketing – Blog
Amb l’Inbound Marketing combinarem tècniques de marketing i publicitat no intrusives per crear contingut de valor i millorar el posicionament orgànic SEO amb articles de qualitat dins el seu blog.
Els avantatges que presenta l’Inbound Marketing són les següents:
- Augmenta els contactes qualificats del marketing
- Augmenta els registres dels clients interessats en el nostre producte (leads)
- Incrementa les visites a la nostra pàgina web.
Marketing de continguts – Blog
Continguts creatius i personalitzats adaptats al teu negoci
1 post publicat al teu blog amb un màxim de 400 paraules.
Anàlisi de les paraules claus més adients per millorar el posicionament orgànic a Google.
Disseny de la creativitat del post amb una imatge de banc d’imatges lliure de drets amb logo d’empresa (si s’escau)
Publicació simultània a les xarxes socials
Dues revisions abans de publicar per part del client (si s’escau)
Informe del resultat de la publicació del post
La millor publicitat és la qualitat del teu contingut


Per què necessito un blog a la meva empresa?
Directament es pot contestar que un blog d’empresa dins la mateixa pàgina web, és una de les estratègies més efectives perquè permet acostar-te als clients potencials i augmentar les teves vendes. Les xarxes socials representen l’eina de difusió d’aquest blog i un dels mitjans comunicatius més importants de la teva marca. Les estadístiques expliquen que les empreses que tenen blog obtenen un 55% més de visites que les que no en tenen.
Un blog et permet mostrar al teu públic els teus coneixements i experiència dins el sector. Pot representar un punt diferenciador davant la teva competència.
Per optimitzar la presència del blog corporatiu s’ha de ser constant amb les publicacions i tenir un contingut de qualitat amb un interès rellevant cap al nostre públic objectiu. És molt important tenir una regularitat de publicacions, ja que pel contrari es corre el risc de perdre efectivitat i visites dels teus lectors.

Nutrició Digital
Inbound Marketing – Blog
Amb l’Inbound Marketing combinarem tècniques de marketing i publicitat no intrusives per crear contingut de valor i millorar el posicionament orgànic SEO amb articles de qualitat dins el seu blog.
Els avantatges que presenta l’Inbound Marketing són les següents:
- Augmenta els contactes qualificats del marketing
- Augmenta els registres dels clients interessats en el nostre producte (leads)
- Incrementa les visites a la nostra pàgina web.
Marketing de continguts – Blog
Continguts creatius i personalitzats adaptats al teu negoci
1 post publicat al teu blog amb un màxim de 400 paraules.
Anàlisi de les paraules claus més adients per millorar el posicionament orgànic a Google.
Disseny de la creativitat del post amb una imatge de banc d’imatges lliure de drets amb logo d’empresa (si s’escau)
Publicació simultània a les xarxes socials
Dues revisions abans de publicar per part del client (si s’escau)
Informe del resultat de la publicació del post
La millor publicitat és la qualitat del teu contingut

Per què necessito un blog a la meva empresa?
Directament es pot contestar que un blog d’empresa dins la mateixa pàgina web, és una de les estratègies més efectives perquè permet acostar-te als clients potencials i augmentar les teves vendes. Les xarxes socials representen l’eina de difusió d’aquest blog i un dels mitjans comunicatius més importants de la teva marca. Les estadístiques expliquen que les empreses que tenen blog obtenen un 55% més de visites que les que no en tenen.
Un blog et permet mostrar al teu públic els teus coneixements i experiència dins el sector. Pot representar un punt diferenciador davant la teva competència.
Per optimitzar la presència del blog corporatiu s’ha de ser constant amb les publicacions i tenir un contingut de qualitat amb un interès rellevant cap al nostre públic objectiu. És molt important tenir una regularitat de publicacions, ja que pel contrari es corre el risc de perdre efectivitat i visites dels teus lectors.

Nutrició Digital
Inbound Marketing – Blog
Amb l’Inbound Marketing combinarem tècniques de marketing i publicitat no intrusives per crear contingut de valor i millorar el posicionament orgànic SEO amb articles de qualitat dins el seu blog.
Els avantatges que presenta l’Inbound Marketing són les següents:
- Augmenta els contactes qualificats del marketing
- Augmenta els registres dels clients interessats en el nostre producte (leads)
- Incrementa les visites a la nostra pàgina web.
Marketing de continguts – Blog
Continguts creatius i personalitzats adaptats al teu negoci
1 post publicat al teu blog amb un màxim de 400 paraules.
Anàlisi de les paraules claus més adients per millorar el posicionament orgànic a Google.
Disseny de la creativitat del post amb una imatge de banc d’imatges lliure de drets amb logo d’empresa (si s’escau)
Publicació simultània a les xarxes socials
Dues revisions abans de publicar per part del client (si s’escau)
Informe del resultat de la publicació del post
La millor publicitat és la qualitat del teu contingut

Per què necessito un blog a la meva empresa?
Directament es pot contestar que un blog d’empresa dins la mateixa pàgina web, és una de les estratègies més efectives perquè permet acostar-te als clients potencials i augmentar les teves vendes. Les xarxes socials representen l’eina de difusió d’aquest blog i un dels mitjans comunicatius més importants de la teva marca. Les estadístiques expliquen que les empreses que tenen blog obtenen un 55% més de visites que les que no en tenen.
Un blog et permet mostrar al teu públic els teus coneixements i experiència dins el sector. Pot representar un punt diferenciador davant la teva competència.
Per optimitzar la presència del blog corporatiu s’ha de ser constant amb les publicacions i tenir un contingut de qualitat amb un interès rellevant cap al nostre públic objectiu. És molt important tenir una regularitat de publicacions, ja que pel contrari es corre el risc de perdre efectivitat i visites dels teus lectors.