
Que s’espera d’una Agència de Marketing Digital actual?
Uns dels sectors que està més lligat als canvis de la societat és el del marketing digital i la publicitat. Actualment amb la pandèmia afectant tot el món, els hàbits de consum i les maneres d’actuar dels consumidors han canviat i aquests canvis han vingut per quedar-s’hi. Les empreses han de tenir la suficient agilitat i rapidesa d’actuació per adaptar aquestes noves tendències a les seves estratègies de marketing futures. La interactuació que realitzen amb els consumidors fa que s’hagin d’ajustar aquests canvis de la manera més eficient possible.
No és correcte treballar amb eines desfasades i d’actuació caduques, allunyades a anys llum de les necessitats dels nostres clients. És molt important que les empreses estiguin al dia de les noves tendències del sector i puguin donar la solució esperada en el moment idoni. S’ha d’ajustar el missatge i l’estratègia adaptant-la a la rutina periòdica de treball.
Però moltes vegades les empreses no saben com fer aquest canvi, que han de començar per la introducció d’una digitalització progressiva al seu negoci. La seva solució, fins fa uns anys, era la contractació d’una agència de marketing la qual s’encarregava fonamentalment del treball de marketing i de publicitat de les companyies.
Els últims anys, ha aparegut una segona opció; la creació d’un departament intern de marketing que fa les mateixes activitats que una agència. També han canviat les expectatives i la manera de treballar amb les agències. Ara les empreses reclamen molta més rapidesa d’execució en les tasques realitzades, un augment del ritme que ve exigit per un mercat que va a velocitat de creuer. Ara el treball d’un any vista que feien abans empreses i agències no té molt de sentit.
Actualment el treball es mesura mes a mes o fins i tot setmana a setmana.

Quines són les 3 qüestions que s’espera d’una agència de marketing.
1.- Les agències no han de tenir por al canvi. Elles són les que han d’estar al dia i actualitzades sobre les futures tendències i utilitzar els canvis per a dissenyar estratègies adaptades al moment actual.
2.- Han de ser prescriptores de tendències. L’ús de totes les eines per mesurar les campanyes serveixen a les empreses per analitzar les dades aconseguides i prendre decisions futures segons els resultats obtinguts. Això fa que una agència pugui preveure cap on anirà el mercat i aconsellar als seus clients sobre el full de ruta a seguir per aconseguir els objectius marcats.
3.- Si l’agència compleix bé el punt anterior, finalment es convertirà en un Partner de confiança per empresa. Aquest és un punt vital per que es converteix en imprescindible pel seu client, tant en la presa de decisions com en el funcionament diari del negoci. És la consecució de la fidelització total client.

Si t’ha agradat aquest article, potser t’interessa llegir:
Que s’espera d’una Agència de Marketing Digital actual?

Uns dels sectors que està més lligat als canvis de la societat és el del marketing digital i la publicitat. Actualment amb la pandèmia afectant tot el món, els hàbits de consum i les maneres d’actuar dels consumidors han canviat i aquests canvis han vingut per quedar-s’hi. Les empreses han de tenir la suficient agilitat i rapidesa d’actuació per adaptar aquestes noves tendències a les seves estratègies de marketing futures. La interactuació que realitzen amb els consumidors fa que s’hagin d’ajustar aquests canvis de la manera més eficient possible.
No és correcte treballar amb eines desfasades i d’actuació caduques, allunyades a anys llum de les necessitats dels nostres clients. És molt important que les empreses estiguin al dia de les noves tendències del sector i puguin donar la solució esperada en el moment idoni. S’ha d’ajustar el missatge i l’estratègia adaptant-la a la rutina periòdica de treball.
Però moltes vegades les empreses no saben com fer aquest canvi, que han de començar per la introducció d’una digitalització progressiva al seu negoci. La seva solució, fins fa uns anys, era la contractació d’una agència de marketing la qual s’encarregava fonamentalment del treball de marketing i de publicitat de les companyies.

Els últims anys, ha aparegut una segona opció; la creació d’un departament intern de marketing que fa les mateixes activitats que una agència. També han canviat les expectatives i la manera de treballar amb les agències. Ara les empreses reclamen molta més rapidesa d’execució en les tasques realitzades, un augment del ritme que ve exigit per un mercat que va a velocitat de creuer. Ara el treball d’un any vista que feien abans empreses i agències no té molt de sentit.
Actualment el treball es mesura mes a mes o fins i tot setmana a setmana.
Quines són les 3 qüestions que s’espera d’una agència de marketing.

1.- Les agències no han de tenir por al canvi. Elles són les que han d’estar al dia i actualitzades sobre les futures tendències i utilitzar els canvis per a dissenyar estratègies adaptades al moment actual.
2.- Han de ser prescriptores de tendències. L’ús de totes les eines per mesurar les campanyes serveixen a les empreses per analitzar les dades aconseguides i prendre decisions futures segons els resultats obtinguts. Això fa que una agència pugui preveure cap on anirà el mercat i aconsellar als seus clients sobre el full de ruta a seguir per aconseguir els objectius marcats.
3.- Si l’agència compleix bé el punt anterior, finalment es convertirà en un Partner de confiança per empresa. Aquest és un punt vital per que es converteix en imprescindible pel seu client, tant en la presa de decisions com en el funcionament diari del negoci. És la consecució de la fidelització total client.
Si t’ha agradat aquest article, potser t’interessa llegir:
- Com crear Campanyes de Publicidad Online Efectives - February 10, 2023
- I si les pel.lícules de Nadal fossin canals de Marketing? - December 15, 2020
- Impacte Covid en el marketing digital d’una empresa - November 12, 2020