Blog Storytelling - MP Digital Marketing

Storytelling.

El concepte de Storytelling és l’art d’explicar una història utilitzant el llenguatge sensorial de tal manera que transmet a l’oient la capacitat d’interioritzar, empatitzar, comprendre i crear un significat personal.

El gran mestre d’aquest concepte va ser Steve Jobs amb la seva obsessió per diferenciar els productes d’Apple dels seus més propers competidors. Un exemple el trobem el dia que el sr. Jobs va presentar a l’IPod a nivell mundial. La seva explicació no es va basar en la definició tècnica dels components del seu producte sinó que simplement va explicar una història. Un relat on s’explicava com amb el seu producte podies tenir “1.000 cançons a la butxaca”.

Steve Jobs en explicar la seva història “única” de manera impactant, es va guanyar el respecte i admiració dels seus clients, i actualment el seu negoci no para de créixer.

El secret de l’Storytelling és que els clients no compren el teu producte o servei, compren l’emoció i el significat que els fa sentir tenir un producte de la teva marca.

Què has de tenir en compte per crear la teva història de marca o Brand Story?

Brand Story I- Blog MP Digital Marketing
  • Primer has de crear una emoció positiva cap a la teva marca, un sentiment que inspiri a la gent a prendre una acció i fer alguna cosa al respecte per adquirir el teu producte o servei.

  • En explicar la teva història, mostra els teus valors, les teves virtuts, la teva humanitat.

  • Has de treballar de valent per crear una connexió indestructible amb els teus clients, però al mateix temps autèntica i humana. A poc a poc aquest esforç es convertirà en confiança.

  • El llenguatge de la teva Brand Story s’ha de posicionar en el pilar de les emocions.

  • La manera d’enamorar al teu públic ha de ser tan gran, que aquest, prefereixin el teu producte a les ofertes de la teva competència.

Brand Story II- Blog MP Digital Marketing

Què és el Storytelling Visual?

Storytelling Visual - MP Digital Marketing

L’storytelling visual es centra en el concepte de l’Storytelling explicat anteriorment, però el vehicle per aconseguir el resultat final són les imatges de qualitat amb un alt punt emotiu.

Els consumidors cada vegada desconfien més de les marques, d’aquí la importància d’arribar als consumidors a través de les imatges.

Hi ha molts refranys populars referits a aquest concepte com “ho veig i no m’ho crec”, “una imatge val més que 1.000 paraules”…, Actualment la gent no es creu aquells fets o coses que no han tingut davant dels seus ulls, que no li aportin un testimoni real.

Les imatges ens entren pels ulls per això una imatge representativa del que volem transmetre i un to emotiu pot obrir-nos les portes dels clients més escèptics.

Una bona imatge és la base per crear valor de marca i és un dels pilars més importants del màrqueting actual. Amb elles podem transmetre el missatge, els valors de la nostra marca i posicionar-nos en la ment del consumidor.

Clients - Blog - MP Digital Marketing

Però quin tipus d’imatges hem de triar per a seduir als nostres consumidors?

Primer de tot, és molt important conèixer als nostres consumidors, els seus interessos, les seves tendències, els seus gustos i les seves realitats. Les imatges que hem de mostrar en les campanyes de màrqueting han d’acostar-se al màxim a la realitat dels nostres consumidors.

Hi ha quatre elements que el consumidor té en compte a l’hora de comprar: com la sostenibilitat, el benestar, la tecnologia i que les coses siguin els més reals possibles. Aquests 4 factors ens influiran a triar el tipus d’imatges que volem mostrar com a marca.

Els 4 factors per seduir als consumidors - Blog MP Digital Marketing

Actualment amb la pandèmia provocada per la Covid-19, les empreses han de trencar tots els clixés de campanyes anteriors i ara tota adaptar-se a una realitat sense precedents. Mostrar una emoció de positivisme, d’ajuda, de comprensió i sobretot de realisme en les imatges de la seva Storytelling visual.

Si t’ha agradat aquest article, potser t’interessa llegir:

Instagram Reels

La Comunicación Digital

Blog Storytelling - MP Digital Marketing

Storytelling

El concepte de Storytelling és l’art d’explicar una història utilitzant el llenguatge sensorial de tal manera que transmet a l’oient la capacitat d’interioritzar, empatitzar, comprendre i crear un significat personal.

El gran mestre d’aquest concepte va ser Steve Jobs amb la seva obsessió per diferenciar els productes d’Apple dels seus més propers competidors. Un exemple el trobem el dia que el sr. Jobs va presentar a l’IPod a nivell mundial. La seva explicació no es va basar en la definició tècnica dels components del seu producte sinó que simplement va explicar una història. Un relat on s’explicava com amb el seu producte podies tenir “1.000 cançons a la butxaca”.

Steve Jobs en explicar la seva història “única” de manera impactant, es va guanyar el respecte i admiració dels seus clients, i actualment el seu negoci no para de créixer.

El secret de l’Storytelling és que els clients no compren el teu producte o servei, compren l’emoció i el significat que els fa sentir tenir un producte de la teva marca.

Què has de tenir en compte per crear la teva història de marca o Brand Story?

Brand Story I- Blog MP Digital Marketing
  • Primer has de crear una emoció positiva cap a la teva marca, un sentiment que inspiri a la gent a prendre una acció i fer alguna cosa al respecte per adquirir el teu producte o servei.

  • En explicar la teva història, mostra els teus valors, les teves virtuts, la teva humanitat.

  • Has de treballar de valent per crear una connexió indestructible amb els teus clients, però al mateix temps autèntica i humana. A poc a poc aquest esforç es convertirà en confiança.

  • El llenguatge de la teva Brand Story s’ha de posicionar en el pilar de les emocions.

  • La manera d’enamorar al teu públic ha de ser tan gran, que aquest, prefereixin el teu producte a les ofertes de la teva competència.

Brand Story II- Blog MP Digital Marketing

Què és el Storytelling Visual?

Storytelling Visual - MP Digital Marketing

L’storytelling visual es centra en el concepte de l’Storytelling explicat anteriorment, però el vehicle per aconseguir el resultat final són les imatges de qualitat amb un alt punt emotiu.

Els consumidors cada vegada desconfien més de les marques, d’aquí la importància d’arribar als consumidors a través de les imatges.

Hi ha molts refranys populars referits a aquest concepte com “ho veig i no m’ho crec”, “una imatge val més que 1.000 paraules”…, Actualment la gent no es creu aquells fets o coses que no han tingut davant dels seus ulls, que no li aportin un testimoni real.

Les imatges ens entren pels ulls per això una imatge representativa del que volem transmetre i un to emotiu pot obrir-nos les portes dels clients més escèptics.

Una bona imatge és la base per crear valor de marca i és un dels pilars més importants del màrqueting actual. Amb elles podem transmetre el missatge, els valors de la nostra marca i posicionar-nos en la ment del consumidor.

Clients - Blog - MP Digital Marketing

Però quin tipus d’imatges hem de triar per a seduir als nostres consumidors?

Primer de tot, és molt important conèixer als nostres consumidors, els seus interessos, les seves tendències, els seus gustos i les seves realitats. Les imatges que hem de mostrar en les campanyes de màrqueting han d’acostar-se al màxim a la realitat dels nostres consumidors.

Hi ha quatre elements que el consumidor té en compte a l’hora de comprar: com la sostenibilitat, el benestar, la tecnologia i que les coses siguin els més reals possibles. Aquests 4 factors ens influiran a triar el tipus d’imatges que volem mostrar com a marca.

Els 4 factors per seduir als consumidors - Blog MP Digital Marketing

Actualment amb la pandèmia provocada per la Covid-19, les empreses han de trencar tots els clixés de campanyes anteriors i ara tota adaptar-se a una realitat sense precedents. Mostrar una emoció de positivisme, d’ajuda, de comprensió i sobretot de realisme en les imatges de la seva Storytelling visual.

Si t’ha agradat aquest article, potser t’interessa llegir:

Instagram Reels

La Comunicación Digital

Blog Storytelling - MP Digital Marketing

Storytelling

El concepte de Storytelling és l’art d’explicar una història utilitzant el llenguatge sensorial de tal manera que transmet a l’oient la capacitat d’interioritzar, empatitzar, comprendre i crear un significat personal.

El gran mestre d’aquest concepte va ser Steve Jobs amb la seva obsessió per diferenciar els productes d’Apple dels seus més propers competidors. Un exemple el trobem el dia que el sr. Jobs va presentar a l’IPod a nivell mundial. La seva explicació no es va basar en la definició tècnica dels components del seu producte sinó que simplement va explicar una història. Un relat on s’explicava com amb el seu producte podies tenir “1.000 cançons a la butxaca”.

Steve Jobs en explicar la seva història “única” de manera impactant, es va guanyar el respecte i admiració dels seus clients, i actualment el seu negoci no para de créixer.

El secret de l’Storytelling és que els clients no compren el teu producte o servei, compren l’emoció i el significat que els fa sentir tenir un producte de la teva marca.

Què has de tenir en compte per crear la teva història de marca o Brand Story?

Brand Story I- Blog MP Digital Marketing
  • Primer has de crear una emoció positiva cap a la teva marca, un sentiment que inspiri a la gent a prendre una acció i fer alguna cosa al respecte per adquirir el teu producte o servei.

  • En explicar la teva història, mostra els teus valors, les teves virtuts, la teva humanitat.

  • Has de treballar de valent per crear una connexió indestructible amb els teus clients, però al mateix temps autèntica i humana. A poc a poc aquest esforç es convertirà en confiança.

  • El llenguatge de la teva Brand Story s’ha de posicionar en el pilar de les emocions.

  • La manera d’enamorar al teu públic ha de ser tan gran, que aquest, prefereixin el teu producte a les ofertes de la teva competència.

Brand Story II- Blog MP Digital Marketing

Què és el Storytelling Visual?

Storytelling Visual - MP Digital Marketing

L’storytelling visual es centra en el concepte de l’Storytelling explicat anteriorment, però el vehicle per aconseguir el resultat final són les imatges de qualitat amb un alt punt emotiu.

Els consumidors cada vegada desconfien més de les marques, d’aquí la importància d’arribar als consumidors a través de les imatges.

Hi ha molts refranys populars referits a aquest concepte com “ho veig i no m’ho crec“, “una imatge val més que 1.000 paraules“…, Actualment la gent no es creu aquells fets o coses que no han tingut davant dels seus ulls, que no li aportin un testimoni real.

Les imatges ens entren pels ulls per això una imatge representativa del que volem transmetre i un to emotiu pot obrir-nos les portes dels clients més escèptics.

Una bona imatge és la base per crear valor de marca i és un dels pilars més importants del màrqueting actual. Amb elles podem transmetre el missatge, els valors de la nostra marca i posicionar-nos en la ment del consumidor.

Clients - Blog - MP Digital Marketing

Però quin tipus d’imatges hem de triar per a seduir als nostres consumidors?

Primer de tot, és molt important conèixer als nostres consumidors, els seus interessos, les seves tendències, els seus gustos i les seves realitats. Les imatges que hem de mostrar en les campanyes de màrqueting han d’acostar-se al màxim a la realitat dels nostres consumidors.

Hi ha quatre elements que el consumidor té en compte a l’hora de comprar: com la sostenibilitat, el benestar, la tecnologia i que les coses siguin els més reals possibles. Aquests 4 factors ens influiran a triar el tipus d’imatges que volem mostrar com a marca.

Els 4 factors per seduir als consumidors - Blog MP Digital Marketing

Actualment amb la pandèmia provocada per la Covid-19, les empreses han de trencar tots els clixés de campanyes anteriors i ara tota adaptar-se a una realitat sense precedents. Mostrar una emoció de positivisme, d’ajuda, de comprensió i sobretot de realisme en les imatges de la seva Storytelling visual.

Si t’ha agradat aquest article, potser t’interessa llegir:

Instagram Reels

La Comunicación Digital

Miquel Puig